A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

YING YANG TWINS lyrics : "Georgia Dome"

[Chorus:]
Shawty so crunk she comin out of her clothes.
Dick so big got caught in her thoat.

Do it hurt? (yeah) do it hurt? (hell yeah)
One nut, two nuts that's what you get
When you let a ^!$$% lick that [email protected]$%

Do you like it? (yeah)
Wanna ^!$$% to bit it? (hell yeah)
To the ceilin

To the flo
That hoe don't want no more
That (*##$ better have my doe

Suck it [repeat over]
Lick it [repeat over]


^!$$%s, I'ma tell yea
you can't trust a (*##$ far as you can smell em'
you better lick that stamp and mail em'

Back over there to the other fella
I care less (like i 'pose too)
always gotta stay fresh (like i 'pose too)

Don't talerate that stress (like i 'pose too)
I'll punch a (*##$ in the breast (in the chest)
I caught up with this ho

she sucked my dick behind the store and I skeeted all in her thoat
Then a ^!$$% had to go I had to roll.
The I'm looking for a nother headhunter Georgia Dome

Put your mouth on the dick give me georgia dome
I love #[email protected]
#[email protected] good but it always bleed when it's time of the month cause (*##$es so thick.


[Chorus]


$#[email protected] ^!$$% that's enough said.
See a (*##$ is only good for a duck head. (quacka)
Low self-esteem ^!$$% can't out mack her

Bring her to the world of a low down ^!$$%
She the bomb
You gotta past a ho round ^!$$%

Here she come
And all boxers fall shawty gon play them balls
(*##$ please

I'm hotter than 400 degrees
The only time you use your mouth is when you get on your kness.
So don't speak you shouldn't be saying nothing at all

Cause it's hard to talk with a mouth full of dick and balls
So put it in your mouth and blow
Put it deep down in your thoat

^!$$%s like me don't wanna hear that %#@! so do what the $#[email protected] you been told

[Chorus]


I smoke by myself
I drank by myself

I $#[email protected] these hoes by my got damn self
You smoke by yourself
You drank by yourself

You $#[email protected] these ^!$$%s by your got damn self
I said forget about them women who love to get ate out.
If you eat from red losters she'll suck your thang off

Now that's a full chorse meal for a ^!$$% like me
I'ma starve cause I ain't gon eat
Now i don't eat nothing that get up and walk away

Somebody I look at face to face
I say eeewww that's nasty
^!$$% if you wanna eat it you can have it.


[Chorus]

Submit Corrections

Thanks to guest