A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

LIL FLIP lyrics : "Ghetto Mindstate (Can't Get Away)"

(feat. Lyfe Jennings)

[Lil' Flip:]

Whooooooo!

[Lyfe Jennings:]

Uh [x8] (talk to em Lyfe) uh [x4] (talk to em Lyfe) uh [x4]

[Chorus x2: Lyfe Jennings]

I just can't go..... I just can't stay... I just can't, you just wont
I just can't get away.......


[Lil' Flip:]
Ghetto mindstate!
At 15 I was making moves

Drinking beer shooting dice at school
when most ^!$$%s had a 9 to 5 %#@!
on the block we making 9 to 5 grand...

each day yeah we got cheap yay (holla)
My ^!$$%s on lock they called me on 3 way
The hood hot like a crock pot

Dope fiends cutting yards for a 20 piece of crack rock
Around my way aint nobody watching matlock
We trynna hot wire cars and break pad locks

Turn soft to hard drop it in glad locks
And drive flashy cars and get mad props
And still I wont change

Last week they caught my patna with a block of caine
And can't no amount of money stop the pain
They gave him 35 years his momma went insaine


[Chorus x2]


[Lil' Flip:]
Ghetto mindstate!
Coming up with no father figure

I guess that made me a harder ^!$$% (why?)
Cuz I dont like to ask for %#@!
When I came in the game with a half a brick (yes!)

But I aint telling lil' kids to go that route
But is on TV everyday like they dont know that route
And Lil girls being fast

Being grown trynna Flirt
Leaving home wearing pants
then change in to a skirt

Huh!
I live in the ghetto I stay in the ghetto (yeah!)
Run up grown Im spraying that metal

Cuz aint %#@! sweet around my way
All I know is one thing how to get paid (yeah!)
With Lyfe on the hook I know we got another hit

This motivational music
I know you feeling this (ey!)
And i was raised in a church

But were Im from you gotta do that work

[Chorus x2]


[Lil' Flip:]
Why everybody trynna bring me down

because of me they respect H-town
Look I was here when yall wouldnt around
The first week you did a alright

But then that %#@! went down
Why everybody trynna bring me down
because of me they respect H-town

Look I was here when yall wouldnt around
The first week you did a alright
But then that %#@! went down!!


[Lyfe Jennings:]
They tell you you were born to die

Yo momma she was born to cry
Yo woman she was born to lie
Hold you down so you can't rely

I tell you that its all a lie
Young ^!$$% You just gotta try
Keep your eyes up on the sky
Don't let your dreams pass you by
Cuz somebody said

Submit Corrections

Thanks to guest