A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

GUY lyrics : "We're Comin'"

(feat. Brett)

[Teddy]

Y'all thought we was jokin', huh?
Beat is bomp
That's right, yeah

That beat is bomp, bomp bomp
Bomp bomp, yeah, uh huh
It's the G, yo

Uh huh

[Brett]

Aye yo, everybody
Can I have your attention
I got something to say

Y'all lame-ass small-change cats
Hunt's y'all like prey
Bring it to ya raw, no-cut, flow nuts like cashews

And yo' comments, keep 'em to yourself
Nobody asked you
If I had to I'd throw something hot at you

That'll leave you cold
C'mon dog, that ain't platinum
You dipped it in white gold

Come between anything that I love
Surely you stop breathin'
And y'all thought God was out the game

But sorry, you're not leavin'
You won't believe me until you see my name
In a star, carved in pavement

Y'all think this hard, well wait 'till I go up in the [email protected]&(t
I'mma tell you this once, $#[email protected] saying it twice
I inhale cold, exhale blowin', turn it to ice

Your time short, honestly I'm tired of hearing y'all frontin'
Guy-2K featuring Brett watch out, we're comin'


[Teddy] Yeah yeah yeah, uh huh

[1: Guy]

We got it locked
And we got the beats that'll rock, you're not
You better be careful not to blow your spot

And you better work hard, it's gonna take alot
Cuz we comin'


We're from the streets, from the heart of the wood
Straight to the beach, talk %#@!
^!$$% better watch your speech

Or get yo' $$# blown straight off your feet
Cuz we're comin'


We're comin'
Competition is not, all you wanna-be cats get to runnin'
^!$$% I'm slick wit it pouring %#@! hot one drop

And blow your spot
Do you think you can beat me
You counterfeit, and you can't handle the way

Now you wanna drop a remix, it's a little too late
Try'na cop my style, it won't work, stupid ^!$$%
Put down the mic before you get your %#@! bent up


[Repeat 1]


We're back on top, you better run for cover
Cuz we can't be stopped
Keep poppin' %#@! money, it just might get dropped

Cuz you didn't know we got that %#@! on lock
Keep on, ^!$$% we comin'


So don't think %#@! sweet
I'm bout to drop another million by the end of the week
Ya can't stop it, might as well run and cop it

You (*##$ $$# ^!$$%s can't flock it, we...

[Repeat 1]


[Teddy]
It was y'all who thought this %#@! was a joke
I wasn't lying

Submit Corrections

Thanks to guest