Warning: session_start(): open(/var/lib/php/sessions/sess_3t1ndi0rtsan7lnat05svagdcp, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /var/www/html/lyricsreg.com/reg.php on line 2

Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /var/lib/php/sessions) in /var/www/html/lyricsreg.com/reg.php on line 2
DJ QUIK : Oh Well lyrics

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

DJ QUIK lyrics : "Oh Well"

(feat. Will Hudspeth)

[DJ Quik]

It's all I $#&@ing here
"Stay positive, stay humble, stay the way you are"
Tsh, (*##$, positive shmositive aint no mutha$#&@in money in being positive

T'$#&@ am I thinkin about?
%#@!...
Yeah, just call me the evil stepson of the West Coast

And I'm on one
Mausberg, Suga Free, Black Tone


Now if I broke my leg, tell me would I get carried? (Huh?)
And would you still buy my records if I got married? (Would you?)
Or would I make the shots even if I was hurried? (Can I?)

And will I still be remembered even after I'm buried? (Would I?)
They got me waking up in the mornin and getting loaded
Got me worrying so hard sometimes I'm feeling like my brain bloated

But I'm a break it down, fix it and re-roll it (Break that down)
And let these haters know WE control it
I'm in this for something so different that you couldn't imagine

The style, the flyness and the beautiful hoes (Uh-huh)
The pile, the highness and the pitiful lows (Okay)
That keeps a mutha$#&@a like me up on his toes

No not quite; I want my props on the merit of the hands
That I used to make these beats that bounce around ya Van
I'm just a little grain of sand under my Dog

The one who keeps me humble, keeps me up and working hard, hear me y'all
It's alright to be in love with yourself
But when she locked up on the #[email protected], ^!$$% put her on the shelf (Lose her)

Shake that cocaine clean yo system on up (Yeah)
Shed that bull%#@! and come bounce like us (C'mon)
We trying to have fun from Japan to Comp-tan

Spendin twenty grand, smokin Bud-dhan and ^!$$% you can
But I never went back to something that burned out
And I ain't never did a party I didn't turn out, ^!$$%

Yeah, I'm back and G'd up

[Chorus: Will Hudspeth (DJ Quik)]

Things that a ghetto-^!$$% used to do
(I'm still doin, and I keep it G'd up)
Places that a ghetto-^!$$% used to go

(I'm still goin, but I got it G'd up)
Thangs that ghetto-^!$$% used to see
(I'm still seeing it, but I keeps it G'd up)


Get yo %#@! right ^!$$%!
I got ten on it


[DJ Quik]
Yeah inflation's a (*##$

Just like these people tryin to get me to switch
I aint no damn role model, I can't stop cursin (*##$ I'm grown
I can say what the $#&@ I want, get on

I'm a rebel, I gotta keep my %#@! on this level
Until the day you pat my dirt with a shovel, Hello
Because I'm real wit it, and y'all gotta deal wit it

Put some money back in these ghettos and will quit it
But till then you gotta make me understand
Why it's so hard on a hustling class man

Higher y'alls taxes all my life
Why the $#&@ I gotta pay y'all just as much as a wife
That's some bull%#@!, look the tool shed, grab some cool %#@!

Go on in Will's shed with your homies
don't be pouting, keep a cool head (Wait)
How many different directions can you pull me in?

And how many courts of the law can you sue me in?
For sayin "$#&@ y'all!"
I'm back and G'd up


[Chorus: Will Hudspeth (DJ Quik)]
Things that a ghetto-^!$$% used to do

(I'm still doin, but I keeps it G'd up)
Places that a ghetto-^!$$% used to go
(I'm still goin, but it gotta be G'd up)

Thangs that ghetto-^!$$% used to see
(I still see it, but still it's G'd up)

You need to: Get yo %#@! right ^!$$%!


[DJ Quik]
Now I'm just tryin to do my best whether it's work, play or either
And I ain't trying to be no preacher cus they ain't perfect neither
Some of the coldest entertainers that y'all done seen yet
With the skill to rock these ^!$$%s and keep these hoes wet

But there's a method to the madness that we suffer from
Making the hardest dudes tremble and even tougher run
It's called the spirit and it's fly, and it's making me bigger
Keeping me from stressing out and puttin hands on ^!$$%s
Ain't religion for me unless it's all to the plus

Whether in the front of the five-hundred to the back of the bus
I'm tryin to keep these little YGs out the line of the fire
Even if it means I'm a take the hit, leak and expire
Now I see what Top was saying before he left his hole
Devil's shine like glitter, my ^!$$%, but keep your soul

Don't give another ^!$$% control of your gold
Share your parties with the world and watch you get swoll, ^!$$%
Yeah, but keep it G'd up

[Chorus: Will Hudspeth (DJ Quik)]
Things that a ghetto-^!$$% used to do

(I'm still doin, but it gotta be G'd up)
Places that a ghetto-^!$$% used to go
(I'm still goin, but now I'm G'd up)
Thangs that ghetto-^!$$% used to see
(I still seein it, but it a gotta be G'd up)

Ya need to: Get yo %#@! right, ^!$$%!

And you aint gotta gang bang ^!$$%, just keep G'd up

[Chorus: Will Hudspeth (DJ Quik)]
Things that a ghetto-^!$$% used to do
(I'm still doin, only if it's G'd up)
Places that a ghetto-^!$$% used to go
(I'm still goin, but it gotta be G'd up)

Thangs that ghetto-^!$$% used to see
(I still see it, but now I'm G'd up)

[DJ Quik (Talkbox)]
Right back to square one
NY call me son if ya feel it (If ya feel it)
Louisiana call me wody if ya feel it (If ya feel it)

Oakland slap a broad if ya feel it (If ya feel it)
Dallas rock the fronts if ya feel it (If you feel it)
Sacramento hit the park if ya feel it (Can ya feel it?)
Detroit rock a fir if ya feel it (If you feel it)
Shocktown mack a broad if ya feel it (They feel it)
Hotlanta bite the peach if ya feel it (If you feel it)
Albuquerque call me papi if ya feel it (Can you feel it?)

Compton head up if ya feel it (Oh, head up)
Stop shootin, head up can ya feel it? (Stop shootin)
Source mag, one mic if ya feel it (One microphone)
Staten Island make it wetter if ya feel it (Staten Island)
Brooklyn keep it hustling can ya feel it? (If you feel it)
L.A. throw a party if ya feel it (Get Loaded)
Humble keep it comin can ya feel it (Can you feel it?)

St. Louis keep it cool if ya feel it (St. Louis)
Pheonix keep it cool it if ya feel it (If ya feel it)
Pomona town keep it pimpish if ya feel it (keep it pimpish)
Corona, San Bernandino they can feel it (Do you feel it?)
San Diego keep it Damu it and seal it (San Diego)
Long Beach eastside it if ya feel it (Long Beach)
Suga Free, gorilla pimp her if ya feel it (Stay Ready)
And Mausberg stay The Realest can ya feel it? (Compton)
...feel it, huh?

Submit Corrections