Warning: session_start(): open(/var/lib/php/sessions/sess_nukll9nmca6ne0qtdpf8e88o06, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /var/www/html/lyricsreg.com/reg.php on line 2

Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /var/lib/php/sessions) in /var/www/html/lyricsreg.com/reg.php on line 2
Bridget Kelly : Seek And Destroy lyrics

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Bridget Kelly lyrics : "Seek And Destroy"

Boom, boom, boom, dynamite
Damn, $$#! never played your $$# up every time!
Yeah, yeah!

Boom, boom, boom, dynamite
Damn, $$#! never played your $$# up every time!
I could give a $#&@ where you've been,

It's all about where the $#&@ you're going
You got me kinda... on you
I'm kinda...

Now that you got my attention,
Baby make me your missioanaire!
Keep that bright, touch that spot

Do that right there, do every little thing I like
Blow it up, blow it up,
Boom, boom, boom like dynamite

Giving you my heart, baby
Now I'mma say what every girl is probably thinking!


Chorus:
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up

You better not $#&@ this up
Cause I don't need the drama, boy!
You better not $#&@ this up

You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
Don't as for my love, if you ain't sure!

You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up

Baby, cause I've been here before!
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up

You better not $#&@ this up

I could give a $#&@ what you did

I just give a $#&@ what you're doing
Boy, just make sure that you ride me in to the night,
And again into the morning

You got me wrapped around your finger,
Don't you, babe?
Blushed out, you got me blushing like a baby

I'm all blushed, before you drive me crazy!
Before I had to put my hands on you baby
Come on, say what every girl is probably thinking!


Chorus:
You better not $#&@ this up

You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
Cause I don't need the drama, boy!

You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up

Don't as for my love, if you ain't sure!
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up

You better not $#&@ this up
Baby, cause I've been here before!
You better not $#&@ this up

You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
Don't make my heart a seek and destroy

Seek and destroy, seek and destroy
Don't make my heart a seek and destroy
Seek and destroy, seek and destroy

Don't make my heart a seek and destroy!

Oh, I don't need the bull%#@!,

I just wanna live, I just wanna give
My heart to you, baby!
And I don't need nobody to tell me what I got

I need a love that I can scream form the mountain top!
And I'm right here if you want this
If you want it!


Chorus:
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up

Cause I don't need the drama, boy!
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
Don't as for my love, if you ain't sure!

You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
Baby, I've been here before!
You better not $#&@ this up

You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
Let me tell you in your ear, baby!
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up

Don't you dare
You better not $#&@ this up
Or I'mma $#&@ you up!
You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
Or I'mma $#&@ you up!

You better not $#&@ this up
You better not $#&@ this up
Or I'mma $#&@ you up!
Don't make my heart
Don't make my heart
Don't make my heart a seek and destroy!
Seek and destroy, seek and destroy

Seek and destroy, seek and destroy
Don't make my heart a seek and destroy!
Seek and destroy, seek and destroy
Seek and destroy, seek and destroy
Don't make my heart a seek and destroy!

Submit Corrections