Warning: session_start(): open(/var/lib/php/sessions/sess_plgp7rbe2i6m6bd0t8u9etd9bg, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /var/www/html/lyricsreg.com/reg.php on line 2

Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /var/lib/php/sessions) in /var/www/html/lyricsreg.com/reg.php on line 2
BIG TYMERS : Put That Shit Up lyrics

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

BIG TYMERS lyrics : "Put That Shit Up"

(feat. Lac, Mikkey, and Stone)
[Baby talking]
Um hmm:fo sho

You can do big thangs when you're the Big Tymers
And even if you ain't ^!$$% just keep grindin' ^!$$%
You really don't have to have golf balls you can have pimples

Ya know? Just have your game on

[(Chorus) Lac + Mannie Fresh]

[Lac:] If your riding on 16's than put that (*##$ up
[Mannie:] Oh 20 dub deuces is how we do that there yo
[Lac:] If you ride with an ugly chick than put that (*##$ in

[Mannie:] Get you a dime that's how you do the damn thing
friend
[Lac:] If your diamonds ain't shining up that put that %#@!

up
[Mannie:] 1-800-Iceman - ice yourself up
[Lac:] Cutlass to the Benz, Monte Carlo, and Prowler

[Mannie:] DVD to the TV that mean you can HOLLA!

[Baby]

Check out the Benz (??)
Bought a green diamond - 30 carrots for stuntin'
I'm the boss of your ghetto, black crow of this game

Slide me 200 G's and I'll do anything
I'm gonna live it up and all
Mom how your son is known to ball

I put 22's on everything I car
The Jag, the Bentley, Rolls-Royce, the house hold
Hung out with Bobby - Ate breakfast with Whitney

Made it official New York is my city ^!$$%
Got a trophy from the game ya'll know my name
Baby - Number one stunna, caught showing my thang

Got a house on the lake I built from cake
Cooking pies and hustling for (?) flakes
I put dub deuces on the Avalanche truck

I break bruises I don't give a $#&@

[(Chorus) Lac + Mannie Fresh]

[Lac:] If your riding on 16's than put that (*##$ up
[Mannie:] 20 dub deuces is how we do that there yo
[Lac:] If you ride with an ugly chick than put that (*##$ in

[Mannie:] Get you a dime that's how you do the damn thing
friend
[Lac:] If your diamonds ain't shining that put that %#@! up

[Mannie:] 1-800-Iceman - ice yourself up
[Lac:] Cutlass to the Benz, Monte Carlo, and Prowler
[Mannie:] DVD to the TV that mean you can HOLLA!


[Stone]
Say there's some 22's that cost a half-a-mill

When me and Baby be coming through like ya'll rappers for
real?
Now I be slinging blocks, totting two twin glocks

Pushing a 600 Benz, rims spin when I stop
Jock, it's alright you see the watch ya'll like
I just got the (?) with the frog lights

Than it's alright kit it with a chrome small pipe
With killer Stone on the left and Hot Boys on right


[Lac]
^!$$% I be riding in some Z71 type %#@!
Limo tinted cause I'm creeping with a fine bright (*##$

Aston Martin got a new thing that I just might get
And if Puffy give a party he invite my clique
We gone pop that %#@!, say wodie where the bottles at?

Hello, this is a stunting (*##$ holla back
Princess and baguettes to out shine you @@#! suckers
Riding on some Ferris wheel's - Bigger than a mother $#&@er!


[(Chorus) Lac + Mannie Fresh]
[Lac:] If your riding on 16's than put that (*##$ up

[Mannie:] 20 dub deuces is how we do that there yo
[Lac:] If you ride with an ugly chick than put that (*##$ in
[Mannie:] Get you a dime that's how you do the damn thing

friend
[Lac:] If your diamonds ain't shining that put that %#@! up
[Mannie:] 1-800-Iceman - ice yourself up
[Lac:] Cutlass to the Benz, Monte Carlo, and Prowler
[Mannie:] DVD to the TV that mean you can HOLLA!


[Mannie Fresh]
Rims - 22, chick - 22, take about 22
Playboy, now who the $#&@ are you?
I'm mister two-door coupes

Is that the cracker-gator boots?
With the two piece Gucci suits
2-way hanging off the loops
Gazigga-zan, gazigga-zigga-zigga-zan
Give me the watch, the bracelet and the chain

$#&@ your Bentley - too slow ya heard?
Lamborghini in first "clock, clock unnn unnn skkkkiiirrrrr!"

[Mikkey]
You know Mikkey play the Air Ones - loosely laced

So I might lose a shoe when the groupies chase
The group be straight - the truth be I prefer the range
The sex be great but I prefer the brains
We got Dollars by the millions
Shoppers by the buildings
Chances of falling off - slim like Robin Williams

You can find me changing lanes in the Aston
Leaning back with your dame laughing (haha)

[(Chorus) Lac + Mannie Fresh]
[Lac:] If your riding on 16's than put that (*##$ up
[Mannie:] 20 dub deuces is how we do that there yo
[Lac:] If you ride with an ugly chick than put that (*##$ in

[Mannie:] Get you a dime that's how you do the damn thing
friend
[Lac:] If your diamonds ain't shining that put that %#@! up
[Mannie:] 1-800-Iceman - ice yourself up
[Lac:] Cutlass to the Benz, Monte Carlo, and Prowler
[Mannie:] DVD to the TV that mean you can HOLLA!

Submit Corrections