Submit Your Own Lyrics!

Comin' in Hot lyrics

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

HOLLYWOOD UNDEAD lyrics : "Comin' in Hot"


If you got Jack in your cup, go raise it up
(Go raise it up, go raise it up)
If you ain't got enough, go fill it up
(Go fill it up, go fill it up)

[Chorus]
I'm gonna chase this whiskey with Patron
I wanna girl in my lap and a Jägerbomb
I'm comin' in hot, you heard me
And I'mma make it rain on the girl who serves me

I drink a fifth of vodka til it's gone
And if it feels so good then it can't be wrong
I'm comin' in hot, you heard me
And we be takin' shots, and if not, you're nerdy

[Verse 1]
We only leave a clean party to go party some more
I'm already shitfaced before I walk in the door
This girl's rubbin' on my leg, I never met her before
And now she's makin' her way onto my gentleman's sword
It might be the drugs talkin' or the shots of Patron
But these b*tches look like models and they're ready to bone
I take ?em back to my parents house and be home alone
Slappin' chicks and have em yellin' like Macaulay Culkin
She's tearin' it up, yeah she's dancin' her ass off
This girl's like a Mac the way she's ridin' my laptop
I'm tryin' to get my rocks off so don't try to cockblock
I'll grab my sawed-off and blow your cock off
You know we drink so much, we gettin' drunk for weeks
We drink so much Goose, we turnin' into geese
Me and my crew fight the V through VIP
These b*tches play my skin flute like they're Kenny G

[Chorus: Danny]
I'm gonna chase this whiskey with Patron
I wanna girl in my lap and a Jägerbomb
I'm comin' in hot, you heard me
And I'mma make it rain on the girl who serves me

I drink a fifth of vodka til it's gone
And if it feels so good then it can't be wrong
I'm comin' in hot, you heard me
And we be takin' shots, and if not, you're nerdy

If you got Jack in your cup, go raise it up
If you ain't got enough, go fill it up
If you had too much, go throw it up
And if you ain't got shit, throw ya hands up

[Verse 2]
Get gone with it, there's nothin' wrong with it.
Take shots, don't stop, sing along with it.
I wanna feel you bounce, girl go up and down.
Take shots, won't stop till I'm passin' out.
Girl get down, you can have more,
And you can shake your hips around on my man sword.
You're gonna have to rock this house, I'm your landlord.
So let your sweat drip down on the dance floor.
I ain't try to go home with, nolla nolla.
We can hit the dance floor when you wanna wanna
Girl you know you're feelin' me so, holla holla.
Cause everyone compared to me is nada nada.
Okay dawg, this has gone on for way long.
Can't quit my day job till I'm played on K-Rock.
It's chaos! I'm in the club with my shades on.
And I'm about to smack that like I'm Akon.

[Chorus: Danny]
I'm gonna chase this whiskey with Patron
I wanna girl in my lap and a Jägerbomb
I'm comin' in hot, you heard me
And I'mma make it rain on the girl who serves me

I drink a fifth of vodka til it's gone
And if it feels so good then it can't be wrong
I'm comin' in hot, you heard me
And we be takin' shots, and if not, you're nerdy

If you got Jack in your cup, go raise it up
If you ain't got enough, go fill it up
If you had too much, go throw it up
And If you ain't got shit, throw ya hands up

If you got Jack in your cup, go raise it up
If you ain't got enough, go fill it up
If you had too much, go throw it up
And if you ain't got shit, throw ya hands up

I'm gonna chase this whiskey with Patron
I wanna girl in my lap and a Jägerbomb
I'm comin' in hot, you heard me
And I'mma make it rain on the girl who serves me

I drink a fifth of vodka til it's gone
And if it feels so good then it can't be wrong
I'm comin' in hot, you heard me
And we be takin' shots, and if not, you're nerdy

If you got Jack in your cup, go raise it up
(Go raise it up, go raise it up)
If you ain't got enough, go fill it up
(Go fill it up, go fill it up)

If you got Jack in your cup, go raise it up
(Go raise it up, go raise it up)
If you ain't got enough, go fill it up
(Go fill it up, go fill it up)


Submit Corrections

Thanks to alexandra_feaa

Powered by MusixMatch